Saturday, 1 December 2012

R4G

1 | 12 | 2012 sabtu

harini ada acara ride for Gaza. dimana ada sejumlah riders akan berkayuh sambil mintak derma untuk Gaza.
tapi ana tak masuk tu. datang je nak main BoJa :D

 yeah! kami budak F4 yang semangat!
eh, tersesat budak tadika. Hihi 

mula2 tu ada ucapan orang2 tertinggi..
pastu ada pentomen..
dan pelepasan para riders2 sekalian [tatabahasa!]


then sepatutnya waktu diorang pergi berkayuh tu, kiteorang ada aktiviti..
tapi pergi sarapan dulu kejap..
tapi bila dah habis sarapan, tengok2 orang2 kayuhan dah balik..
ok. tak dapat main BoJa :(
takpelah. main shoot je, 5 shoots RM 2.. pon boleh
bermain sambil beramal :D

lepastu ada lelongan barang2 dari harga rendah ke tinggi..

 mafla ni pemberian perdana menteri Gaza,
made in Gaza! 
lelong punya lelong,
akhirnya berharga...
RM 300++

dibeli oleh pakcik ni :)
hebat lah pakcik!

hehehehe. ok balik

free Palestine :)

0 comment: