Tuesday, 13 November 2012

last day of school

 imtithal :D

Assalamualaikum,

awal tahun:
ok, masuk kelas ni..hmm, orang-orangnya, bolehlaa.
tp ramai sangat MPP dan MT

tapi, kiteorang selalu kena marah dan ditegur,

1. selalu diam dan takde respon
-tak tahu kenapa, semua macam tak tahu nak jawab apa bila guru2 tanya, kadang2 tak tahu jawapan pun ye jugak. tapi memang macam krik krik lah. --'

2. kelas kotor dan kosong
-means tak bersih dan tak ceria. memang tak pernah menang lah kan kelas terbesih dan terceria. tapi takdelah kotor sangat. cuma tingkap belah atas tu jelah yang macam tebal beberapa cm. haha.

3. takde kerjasama banin banat
-bukan takde, tapi kurang..habistu semua jenis pendiam. nak buat macam mana, takpe. tahun depan ok kot. kot

4. masuk kelas lewat
-semua nak sibuk dengan meeting. 

hmm, tu je kot. 

maaf guru-guru kerana kami tak aktif dalam pembelajaran,
insyaAllah akan diperbaiki tahun depan,
halalkan segala ilmu yang diberikan,
agar kami jadi insan berguna di masa hadapan.

eh, jadi pantun pulak. hehe

walauapapun, imtithal tetap best!
setiap kelas ada kekurangan dan kelebihannya tersendiri!
yeah ;D

terima kasih diucapkan kepada, 
1. ustazah hidayati sebagai guru kelas yang sporting
2. banin yang menceriakan suasana - ermm. krik
3. sahabat2 banat yang ceria, lawak, baik dan suka kongsi makanan.
even time guru tengah ajar . hehe

ok
JAMUAN!

sebelum jamuan, kiteorang ada ambil gambar kelas untuk majalah sekolah
tapi agak cacat gambar dia sebab ada pakai baju KRS
ok. sangat semangat.
.biarlah.
asal comel

thanks Ain jadi pen. yang kelakar. lol




moga tahun depan lagi hebat :D